Op de bank met...

Op de bank met… Jarno Schuttevaar

Maak kennis met Jarno

Quinn heeft de bal nog even in de ploeg gehouden en deze doorgespeeld aan zijn teamgenoot: Jarno Schuttevaar. Jarno speelt ook in de U16 en speelt daar op de centerpositie.

Vertel ons wat meer over jezelf. Wie ben je? Hoe oud ben je? Waar woon je en met wie?
Mijn naam is Jarno Schuttevaar, ik ben 16 jaar oud en woon in Wierden samen met mijn moeder. Ik heb ook een zus.

Hoe ben je in aanraking gekomen met basketbal?

Hoe lang basketbal je al?
Ik zit nu 4 jaar op basketbal.

Waarom ben je begonnen met basketbal?
Ik ben gaan basketballen omdat mijn vrienden er op gingen. Het leek me een leuke sport om te gaan uitoefenen en ik had op dat moment ook geen andere sport meer.

Wat is jou rol binnen je team? Wat zijn je beste basketbalkwaliteiten en wat zijn je verbeterpunten?

In welk team speel je?
Ik speel in de U16.

Op welke positie speel je?
Mijn positie is Center.

Wat zijn je sterkte punten op gebied van basketbal?
Mijn sterkste punt is mijn lengte. Ik ben vaak langer dan de tegenstander en dat is zeker als center super handig!

Wat zijn je verbeterpunten?
Ik zou graag beter willen zijn in het schieten van vrije worpen.

Wie is je favoriete basketballer en waarom?
Mijn favoriete basketballer is Lebron James, hij is echt heel goed!

Wat is je mooiste basketbalervaring?

Het spelen bij SVZW Basketbal vind ik heel mooi. Het is er altijd gezellig.

Welke hobby’s en andere bezigheden heb je nog meer naast basketballen bij SVZW?

Naast de basketbal vind ik ook andere sporten leuk. Daarnaast game is graag en spreek ik veel af met vrienden.

Tot slot… Wat vind jij het leukste aan onze vereniging en waarom zouden anderen bij SVZW moeten komen basketballen?

SVZW is een hele leuke en gezellige vereniging. Iedereen is aardig voor elkaar en kan goed met elkaar opschieten. Er worden veel leuke en gezellige activiteiten georganiseerd. Dat vind ik belangrijk aan een vereniging.