Bestel je eigen SVZW Basketbal Merchandise

Je eigen SVZW Basketbal Merchandise

Sinds de ALV in januari 2018 kunnen alle leden hun eigen SVZW Basketbal Merchandise kopen. We zijn namelijk als vereniging een samenwerking aangegaan met het bedrijf Basketball Totaal. Samen met Basketball Totaal hebben we niet alleen een op maat gemaakt wedstrijdtenue ontworpen, maar hebben we ook een zeer diverse kledinglijn opgezet. Via de webshop van Basketball Totaal kunnen onze leden dan ook zelf deze merchandise aanschaffen. Er is uit verschillende type kleding te kiezen en ook blijven we bezig met het ontwikkelen van nieuwe merchandise.

We play hard. We play together. We play ball.

We play… Dat is het thema rondom onze merchandise. Deze kreet sluit naadloos aan op hetgeen waar wij als vereniging voor staan. We spelen samen, fanatiek en vooral met veel plezier. Deze teksten komen dan ook veelvuldig terug op onze kleding en in de meeste gevallen, kun je zelf kiezen welke slogan je terug wil laten komen op bijvoorbeeld je hoodie of je t-shirt.

Dry-fit T-shirt (€26,95)

Dit item is tot nu toe het meest gekochte kledingstuk. En dat is natuurlijk niet zomaar zo, want het t-shirt zit zeer comfortabel, is licht van stof en perfect om te dragen tijdens bijvoorbeeld een warming-up over je wedstrijdtenue. Verkrijgbaar in de kleuren rood, zwart en wit. De mogelijkheden qua teksten zijn “We play hard”, “We play together” en “We play ball”. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om achterop je schouderbladen je eigen naam te laten bedrukken.

Hoody (€34,95)

Ook onze hoody is al door veel leden aangeschaft. Een lekker warm vest met een capuchon die ideaal is om bijvoorbeeld na een wedstrijd te dragen, of gewoon lekker thuis op de bank. De hoody is ook verkrijgbaar in de kleuren rood, zwart en wit. De teksten “We play hard”, “We play together” en “We play ball” zijn te kiezen als print op de borst. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om achterop je schouderbladen je eigen naam te laten bedrukken.

Long Sleeve Shirt (€29,95)

Het Long Sleeve Shirt is van hetzelfde materiaal als het Dry-fit T-shirt. Heb je dus liever wat warmers om je armen, dan is dit kledingstuk meer geschikt voor jou. Ook hierbij is het Long Sleeve Shirt verkrijgbaar in de kleuren rood, zwart en wit. De mogelijkheden qua teksten zijn “We play hard”, “We play together” en “We play ball”. Daarnaast krijg je de mogelijkheid om achterop je schouderbladen je eigen naam te laten bedrukken.

Sweater (€31,95)

De Sweater is lekker warm en net als de hoody ideaal om aan te trekken voorafgaand of juist na een wedstrijd. De Sweater is alleen verkrijgbaar in het zwart. Nogmaals kun je kiezen uit de teksten “We play hard”, “We play together” of “We play ball”. Ook kun je bij je sweater achterop je rug je naam laten plaatsen.

Binnenkort verkrijgbaar

Met al deze verschillende type kledingstukken zit er ongetwijfeld wel iets cools tussen voor jou. Toch zijn we nog lang niet klaar en zul je binnenkort meer in de webshop terugvinden! Zo zijn we bijvoorbeeld bezig met het ontwikkelen van een cool trainingspak en hebben we binnenkort ook een prachtig Reversible tenue waarmee jij tijdens de training de show kunt stelen! Houd dus onze website en de webshop goed in gaten.