Algemene Leden Vergadering SVZW Basketbal

Kom ook naar de ALV

Algemene Leden Vergadering SVZW Basketbal: Nieuw jaar, nieuwe energie!
Wij nodigen alle leden uit voor onze SVZW Basketbal algemene ledenvergadering op maandag 8 januari in zalencentrum Het Anker in Wierden, deze ALV zal starten om 19:00.

De volgende stap
Als vereniging wordt het tijd voor het nemen van een volgende stap, ze heeft nieuwe energie nodig om verder te groeien. Op dit moment staat er een goede structuur, een groeiend leden aantal, goede sponsoring, we zijn goed bezig in verschillende aspecten om de vereniging te ontwikkelen. En toch moeten we veranderen, dit is voor mij ook het moment om de functie als voorzitter terug te geven aan de ALV, ook de penningmeester geeft ook zijn functie terug, en het secretariaat is nog steeds vacant. Er zal dus een volledig nieuw “Dagelijks Bestuur” gevormd moeten gaan worden. Daarnaast zullen er ook een aantal cestuursleden namens de commissies een stap terug zetten, om zodoende ook de ruimte te creëren voor een nieuwe wind. Persoonlijk vindt ik dit een mooi teken, het lef hebben nu het beter gaat met de club ook door durven te veranderen in het beleid en kader.

Fundament gebouwd
In het seizoen 2013-2014 ben ik samen met een aantal clubmensen aan de slag gegaan om deze vereniging weer wat nieuw leven in te blazen. Op dat moment hadden we qua ledenaantal een vrije val ingezet, we telden krap aan 40 man die lid waren van onze basketbalvereniging. Er was geen bestuur of commissie, geen activiteiten een gebrek aan trainers, Samen met Daniel, Jelmer, Kevin, Matthijs, Steven en Maarten zijn we aan deze uitdagende klus begonnen. Nu ruim 5 jaar later heeft dat opgeleverd dat we weer een bloeiende vereniging zijn. Het leden aantal is gestegen, er staat een fantastische trainers voor onze groepen, er worden activiteiten georganiseerd, thuiswedstrijden lopen qua taken prima en we hebben weer aanwas vanuit de allerkleinsten. Er ligt op dit moment een goede basis structuur, waar de vereniging op door kan groeien..

We geven dus taken terug aan de ALV, maar we verlaten de vereniging niet. Wij zullen allemaal actief binnen de vereniging blijven en nog steeds ons steentje bijdragen aan de onze basketbal-vereniging. De ALV zal worden voorgezeten door Daniel Pattiasina & Jelmer Pepping, deze avond gaat over de prestaties van het afgelopen seizoen, de financiële aspecten zijn daar een belangrijkste onderdeel van. Daarnaast gaan ze op zoek naar die nieuwe energie, we hebben op dit moment ook wat mensen op het oog voor vrij komende functies, die zullen we vragen om zicht kandidaat te stellen tijdens de AV. Mochten er leden, oud-leden, vrijwilligers of ouders/ verzorgers zijn die geïnteresseerd zijn om onze vereniging verder te helpen, die kunnen zicht kandidaat stellen bij de huidige voorzitter aangemeld worden bij de voorzitter tot uiterlijk 5 januari 2018 via m.post@svzwbasketbal.nl. We zien jullie graag allemaal verschijnen op deze belangrijke ALV.

Agenda ALV
Download hier de agenda voor onze SVZW ALV.

SVZW Nieuwjaarsreceptie
De SVZW Nieuwjaarsreceptie vindt aansluitend plaats aan de ALV. Direct na deze vergadering zal er ruimte zijn om gezellig een drankje nuttigen met je clubgenoten

Met hartelijke groet,
Voorzitter SVZW Basketbal