We play

• Ball

Onze club

SVZW Basketbal

SVZW Basketbal is een vereniging welke bekend staat als een gezellige club. En daar zijn we enorm trots op! Onze leden zijn heel gedreven en onze focus ligt op gezelligheid, sportiviteit en plezier. Onze visie is dan ook: “Plezier voorop, dan komt basketbal vanzelf!

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we niet fanatiek zijn. Wij zijn namelijk stuk voor stuk fanatiekelingen met een passie voor basketbal! Mannen, vrouwen, jong en oud: iedereen is welkom bij SVZW Basketbal!

Naast het basketbal zijn we een sociale vereniging, waar veel activiteiten plaats vinden. We willen graag dat iedereen zich welkom voelt bij onze basketbalclub en al onze activiteiten.

Wil je weten of het basketballen wat voor jouw of uw kind is? Je mag 3 gratis proeflessen doen, meld je hier aan en kom meedoen met onze training. Wedden dat je lid gaat worden van deze leuke vereniging!

Het bestuur en de commissies

De mensen achter de schermen

Het dagelijks bestuur van onze vereniging bestaat uit de voorzitter, secretaris en de penningmeester. Samen zijn zij verantwoordelijk voor de algemene zaken van de vereniging en het aansturen van de diverse commissies.

Daniel Aardoom

Judith van der Velde

Wedstrrijdsecretaris

Gérita Averesch

Rob Verhoeven

Ledenadministratie

Ruth Manusama

Algemeen bestuurslid

Jouke Pepping

Marco Post

Algemeen bestuurslid

Marco Post

De wedstrijdcommissie voorziet in alles wat te maken heeft met de competitie, zoals het inplannen van wedstrijden, zaalwacht, scheidsrechterszaken, contact met de bond, contact met andere verenigingen en nog veel meer.

Wedstrijdsecretaris

Gérita Averesch

Zaalwacht

Rik Heuten

Zaalwacht

Koen Heuten

Alle trainers en coaches vormen samen de technische commissie. Deze groep zet zich in voor de technische ontwikkeling van alle leden.

Willem Mulderij

Technisch Manager Jeugdbeleid - Trainer/Coach MU12