SVZW Kamp 2018

Het SVZWeekend 2018

Al jarenlang werd het door vele leden genoemd: Kamp! Nu staat het dan eindelijk op onze agenda, dus leg de volgende data vast. Op zaterdag 2 en zondag 3 juni 2018 gaan we het allereerste SVZW Kamp houden. We noemen het, het SVZWeekend. Waar we naar toe gaan en wat we gaan doen, laten we voor nu nog even geheim. Je kunt je al wel vast opgeven via het onderstaande formulier. Via deze pagina laten we ook alle informatie over het kamp weten. Wat moet je meenemen, waar moet je rekening mee houden, misschien laten we hier en daar al stiekem wat geheime tips doorschemeren… Kortom, houd de website goed in de gaten voor het meest recente nieuws.

Wat moet je weten over het kamp?

Alle leden kunnen zich via deze pagina inschrijven voor het kamp. De kosten voor het kamp zijn €30,- voor senioren en €20,- voor leden tot en met U16. Zaterdag 2 juni verzamelen we vanaf sporthal ’n Dikken naar een nog onbekende locatie. Hier zullen we de gehele dag op locatie diverse activiteiten beleven met z’n allen. De lunch is hierbij inbegrepen en ’s avonds zullen we met z’n allen avondeten. Na het avondeten worden jeugdleden tot en met U16 naar huis gebracht. Hierna zal er een avond- en eventueel een nachtprogramma starten voor de overige leden. De volgende dag gaan we weer verder met een nieuw programma en tegen het einde van de middag zullen we met z’n allen weer teruggaan richting sporthal ’n Dikken.

Om het kamp zo soepeltjes mogelijk te laten verlopen, hopen we dat de leden zich zo snel mogelijk opgeven, zodat we rekening kunnen houden met de grootte van de groep. Wacht dus niet tot het laatste moment om je op te geven! Laat ons ook weten of er bijzonderheden zijn waar we rekening mee moeten houden, zoals dieet- en voedingswensen, allergieën of andere medische toestanden. Ons doel is namelijk om er een zo mooi mogelijk weekend te maken voor alle leden!

Heb je verder nog vragen?

Je kunt altijd bij ons terecht voor vragen over het kamp via kamp@svzwbasketbal.nl. Voor de betaling kun je terecht bij Anoek Hogenkamp of Niek Tiehuis.