Spaar bij de Jumbo voor onze vereniging

Sparen voor je sportvereniging

Supermarkt Jumbo heeft in deze warme zomerweken een leuke actie. Het filiaal in Wierden heeft een mooi budget van €3.200,- dat zal worden verdeeld onder de plaatselijke sportverenigingen. Ook SVZW Basketbal doet mee met deze actie en jullie kunnen allemaal meehelpen om een mooi bedrag voor ons in te zamelen. Doe dus je boodschappen bij de Jumbo en spaar sportpunten voor onze vereniging. Hoe meer punten naar onze vereniging gaan, des te groter het deel van het vrijgestelde budget naar ons toe zal gaan. Het uiteindelijke behaalde bedrag kunnen wij besteden aan allerlei sportmaterialen.

Hoe werkt het?

Doe je boodschappen bij de Jumbo tussen 25 juli en 28 augustus 2018. Tijdens de actieperiode ontvangen klanten van Jumbo bij elke besteding van € 10,- een sportpunt met een unieke code. Op de website www.jumbosparenvoorjesportvereniging.nl of via de ‘Jumbo Sparen voor je Sportvereniging’ app kunnen jullie heel eenvoudig de punten toewijzen aan SVZW Basketbal. Hoe meer punten wij als vereniging verzamelen, hoe meer wij kunnen besteden aan sportartikelen en trainingsmaterialen.

Aan het einde van de actie verdeelt de Jumbo het beschikbare budget over alle deelnemende sportverenigingen op basis van het aantal ontvangen sportpunten. Dit budget wordt uitgereikt als een tegoed in de webshop van de Jumbo waarmee aankopen (zonder of met bijbetaling) kunnen worden gedaan uit een grote selectie (sport)artikelen van gerenommeerde leveranciers van sportartikelen en sport- en speeltoestellen.

Sparen via de app

Met de ‘Sparen voor je Sportvereniging’ app zijn sportpunten snel en makkelijk te scannen. De app is beschikbaar voor zowel iOS als Android en gratis te downloaden.

Dubbel zo snel sparen met de Hallo Jumbo App

Ben je een ‘Hallo Jumbo’ spaarder? Dan spaar je dubbel zo snel. Je krijgt bij iedere €10,- euro niet één, maar twee verenigingspunten. Zo kun je ons extra snel sponsoren. Heb je de app nog niet? Geen probleem, je kunt de ‘Hallo Jumbo’ app downloaden in de App Store of Google Play Store. Registreren gaat vlot en je spaart ook nog eens korting op je boodschappen. Scan je jouw ‘Hallo Jumbo’ app aan de kassa, dan ontvang je automatisch dubbele sportpunten. Als dat geen feestje is?