Bootcamp 2018

Samen goed van start!

De warme zomerzon staat volop in de lucht en terwijl jullie genieten van de zomervakantie bereiden wij ons voor op de start van het komende seizoen. De afgelopen twee jaar hebben we het seizoen geopend met een fanatieke bootcamp onder het thema: samen goed van start! De bootcamp is dé perfecte manier om de vakantiekilootjes er af te sporten en ook is het een goed moment om kennis te maken met eventuele nieuwe leden. Daarnaast is het natuurlijk ook weer een mooi evenement om samen met de hele vereniging te doen.

Programma bootcamp

• Maandag 3 september: Sporthal ’n Dikken – 5 uur tot kwart over 6 – Seizoensstart voor de jeugdteams
  • Maandag 3 september: Sporthal ’n Dikken – Half 8 tot 9 uur – U16 en ouder
  • Woensdag 5 september: Sporthal Het Noordbroek – Half 8 tot 9 uur – U16 en ouder – Binnen- en buitenschoenen meenemen!
  • Donderdag 6 september: Sporthal Het Noordbroek – 6 uur tot half 8 – U16 en ouder – Binnen- en buitenschoenen meenemen!

Afsluiten met een barbecue

Ook dit jaar gaan we de bootcamp afsluiten met een barbecue. Deze zal beginnen op vrijdag 7 september vanaf 18.00 uur. De kosten zijn €15,- voor senioren en €5,- voor jeugdleden onder de U16. De prijzen zijn inclusief drinken. Om een beetje inzicht te krijgen hoeveel leden (en ouders van leden) er komen, willen wij graag dat jullie je opgeven voor 30 augustus via het onderstaande opgaveformulier. Voor de jeugdleden zal er ook iets leuks geregeld worden!

Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en de Servicevoorwaarden zijn van toepassing.