De digitale ALV

Wat heb je gemist?

Onlangs hebben we de eerste digitale ALV gehouden. We hebben diverse aankondigen gemaakt en vooral was dit het moment dat de meeste leden elkaar weer zagen sinds een lange tijd. Ook al was het slechts via een beeldscherm. Dit is wat je hebt gemist!

Nieuwe teams

Dit jaar zijn er een paar wijzigingen in de teamindelingen. Met name bij de jeugd gaan we het iets anders doen. Ook is er wat veranderd bij de trainers en coaches. Dit zijn de teams met de bijbehorende trainer en/of coach:

• U10 – Ellis Huiskes & Judith van der Velde
  • U14 – Erwin Lensink
  • U18 – Daniel Aardoom
  • Dames 1 – Jeroen Beverdam
  • Heren 2 – Vacant
  • Heren 1 – Vacant

Trainingstijden 2020

Team Tijden Dag Locatie
U10 18.15 – 19.30 Maandag ’n Dikken
U14 17.00 – 18.15 Maandag ’n Dikken
U18 18.15 – 19.30 Maandag ’n Dikken
D1 19.30 – 21.00 Woensdag Noordbroek
H2 19.30 – 21.00 Maandag ’n Dikken
H1 19.30 – 21.00 Maandag ’n Dikken
Recreanten 18.00 – 19.15 Donderdag Noordbroek
Recreanten 21.00 – 22.30 Donderdag Noordbroek

Het bestuur
We hebben binnen het bestuur ook wat verandering. Er gaan bestuursleden weg waarvoor we dringend vervanging nodig hebben. Gelukkig zijn er inmiddels ook al een paar lege plekken opgevuld, maar we zijn er nog niet. Ben jij nieuwsgierig of heb jij interesse? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Zo ziet ons huidige bestuur er uit:

Functie Persoon / Commissiehoofd
Voorzitter Vacant
Secretaris Vacant
Penningmeester Timothy ten Brinke
Ledenadministratie Vacant
Wedstrijdcommissie Gérita Averesch
Activiteitencommissie Jouke Pepping
Sponsorcommissie Vacant
PR-commissie Daniel Pattiasina
Jeugdcommissie Ellis Huiskes & Judith van der Velde
Materiaalman Vacant

De start van seizoen 2020-2021
We hebben vanuit de bond groen licht gekregen om weer te mogen basketballen binnen. Op het veld is contact toegestaan, maar buiten de sporthal (of in de kantine) wordt er nog steeds anderhalf meter afstand gehouden. De sporthallen worden geopend vanaf maandag 17 augustus. Deze week (week 34) start onze vereniging met de bootcamp en sluiten we hem af met de clubbarbecue. Vanaf week 35 beginnen de reguliere trainingen met jullie eigen teams. Let er op dat ivm een mogelijk legionellabacterie er nog geen gebruik gemaakt kan worden van de douches. Na de trainingen worden jullie dan ook verwacht om thuis te douchen. Vergeet ook niet om je eigen bidon met water vanuit huis mee te nemen! De wedstrijden en de competitie zitten nog in de planningsfase, dus wanneer er meer duidelijkheid over is, laten we dit zo spoedig mogelijk weten. Voor nu wensen we jullie veel plezier en succes met de bootcamp en de eerste trainingen!