Bootcamp & Barbecue 2020

Seizoen 2020-2021 is officieel begonnen

Klaar om de corona-kilootjes er af te zweten? We hebben vanuit de bond groen licht gekregen om weer te mogen basketballen binnen. Op het veld is contact toegestaan, maar buiten de sporthal (of in de kantine) wordt er nog steeds anderhalf meter afstand gehouden. De sporthallen worden geopend vanaf maandag 17 augustus. Deze week (week 34) start onze vereniging met de bootcamp en sluiten we hem af met de clubbarbecue. We hebben een leuk en fanatiek weekprogramma voor jullie opgesteld om het seizoen knallend in te gaan! Van maandag t/m donderdag hebben we een sportprogramma en op vrijdag sluiten we af met de barbecue. Je hoeft je voor de bootcamp niet aan te melden, maar wel als je wilt deelnemen aan de barbecue (meer informatie volgt verder op de pagina). De bootcamp is alleen bedoeld voor U18-spelers, de senioren en recreanten. Voor U10 en U14 zullen de trainers een openingstraining geven op hun reguliere trainingstijden. Dit staat jullie te wachten tijdens de bootcamp:

Maandag – Sporthal ’n Dikken
Van half 8 tot 9 uur begint het programma. Zorg dat je omgekleed en al bent, zodat we meteen kunnen starten. Je kunt gewoon in je basketbalkleding- en schoenen meedoen. Net als voorgaande jaren hebben we de maandagavond om een hiit-training met zijn allen te doen.

Dinsdag – De Weuste
Op dinsdagavond worden jullie om 7 uur verwacht op het basketbalveldje in De Weuste. Neem een handdoek of yoga-matje, hardloopschoenen en eventueel je basketbalschoenen mee. We gaan diverse core-oefeningen doen en stukje hardlopen. Voor de mensen die nog energie overhebben kunnen we daarna nog een balletje gooien.

Woensdag – Sporthal Het Noordbroek
Op woensdag sporten we van half 8 tot 9 uur in Sporthal Het Noordbroek. Op deze avond gaan we werken aan diverse schotoefeningen. Je kunt gewoon je basketbalkleding meenemen.

Donderdag – Sporthal Het Noordbroek
We gaan opnieuw in Het Noordbroek verder van 6 uur tot kwart over 7. Op deze avond gaan we in wedstrijdvorm diverse oefeningen doen.

Vrijdag – Vriezenveenseweg 47
Op vrijdag mogen jullie tot rust komen en is de hele vereniging welkom om samen gezellig te barbecuen. De barbecue zal opnieuw plaatsvinden aan de Vriezenveenseweg 47 te Wierden (bij familie Beverdam). Ben jij ook van de partij? Meld je dan aan bij Jouke Pepping van de activiteitencommissie. Je kunt je aanmelden door Jouke persoonlijk te appen op 06 28173820. Deelname aan de barbecue is voor kinderen tot 16 jaar gratis! Ben je 16 jaar of ouder dan zijn de kosten €15,- per persoon.

Oké, wat moet ik nog meer weten?
Zoals eerder genoemd is de bootcamp gericht op leden van U18 en ouder. De jeugdleden krijgen op 17 augustus training van hun eigen trainer(s). Benieuwd naar de trainingstijden? Vanaf week 35 beginnen de reguliere trainingen met jullie eigen teams. Let er op dat ivm een mogelijk legionellabacterie er nog geen gebruik gemaakt kan worden van de douches. Na de trainingen worden jullie dan ook verwacht om thuis te douchen. Vergeet ook niet om je eigen bidon met water vanuit huis mee te nemen!