AllStar Night

SVZW Basketbal AllStar Night

Vorig jaar was dit nieuwe event een groot succes! Niet alleen de avond, maar vooral de aanloop naar het event. Wat waren jullie toch allemaal druk met het stemmen. Nou, deze keer kunnen jullie weer helemaal losgaan! Op maandagavond 20 april om 19:00 uur gaan we de tweede AllStar Night houden in de sporthal ’n Dikken. Twee gemixte teams van U16-, Dames- en Herenspelers, zullen het tegen elkaar opnemen in de AllStar Match. Gedurende de avond worden er ook diverse prijzen uitgereikt. Wil jij meedoen met de AllStar Match of je stem uitbrengen? Jij kunt meehelpen met één van de volgende drie onderdelen:

AllStar Match

De AllStar Night zal beginnen met de AllStar Match. Net als vorig jaar gaan we ter plekke de teams via een loting indelen. Naast dat we nog niet weten wie in welk team komt, weten we ook nog niet wie de deelnemers zullen zijn! Hierbij kun jij meehelpen. Er worden dit jaar vier spelers van zowel U16, de dames en de twee herenteams gekozen. Per team kun je dus ook 4 spelers nomineren. Vervolgens mogen de spelers met de meeste stemmen meedoen aan de AllStar Match.  Je kunt één keer per dag stemmen, dus  neem zeker wat vaker een bezoekje naar onze website! Meer weten over de spelregels of direct je stem uitbrengen? Druk dan op de onderstaande knop.

AllStar Awards

Vorig jaar bracht het stemmen op de awards heel wat plezier met zich mee, dus hopelijk vinden jullie de awards van dit jaar ook zo leuk. We hebben weer diverse categorieën waar je op kunt stemmen en ook voor deze awards kun je iedere dag je stem uitbrengen. Benieuwd naar de onderwerpen? Klik dan snel verder en breng je stem uit!

De Most Valuable Players

Tenslotte hebben we een nieuwe deur opengezet voor onze leden om op te stemmen, namelijk de MVP’s. Vorig jaar was het slechts de coach die bepaalde welke speler het meest waardevol is, maar dit jaar kunnen jullie dat allemaal bepalen. Het gaat tenslotte ook om jouw teamgenoten! Welke spelers krijgen de grootste eer? Laat je stem horen en bepaald zelf wie per team de MVP gaat worden!