Event

AllStar Night

De AllStar Match & AllStar Awards

Op maandag 13 mei zal om 19:00 uur in Sporthal ’n Dikken een nieuw event plaatsvinden: de AllStar Night. De avond zal bestaan uit een prijsuitreiking van diverse prestaties van onze leden en een spannende AllStar Match. Iedereen kan meehelpen met de invulling van de avond, want jullie bepalen wie er meedoen aan de AllStar Match, maar ook bepalen jullie wie van de genomineerden naar huis gaan met een AllStar Award.

Meer weten over de AllStar Match? Klik hier om te stemmen op de deelnemers en meer informatie te lezen over de wedstrijd. Wil je meer weten over de AllStar Awards en meehelpen met stemmen? Dan kan door naar deze pagina te gaan.

*UPDATE* De stemmen zijn gesloten en de winnaars zijn bekend!
Het was een fantastische avond. Team Black heeft gewonnen van Team White en talloze leden vielen in de prijzen. Iedereen enorm bedankt voor het stemmen en speciaal voor jullie laten we hier nogmaals alle winnaars zien van de AllStar Awards:

• Coach van het jaar: Daniel Pattiasina
  • De steunpilaar: Marco Post