UITNODIGING LEDENVERGADERING!

SAMEN ZIJN WIJ SVZW BASKETBAL

2023 moet het jaar worden van onze geliefde vereniging. Wij willen het jaar daarom goed beginnen en nodigen jullie allemaal uit op 16 januari 2023 in Zalencentrum Het Anker te Wierden
voor de SVZW leden-vergadering gevolgd door de nieuwjaarsborrel. Uiteraard ontbreken hier een hapje en een drankje ook niet!

Na een lange periode van stopleggen van competities, trainingen en het überhaupt samen komen, willen we graag met jullie kijken waar de vereniging nu staat, maar ook vooral waar wij met zijn allen naartoe willen. Deze uitnodiging is dan ook voor iedereen met betrokkenheid tot de club: leden, recreanten, vrijwilligers, ouders, oud-leden en eenieder die zich betrokken voelt bij onze vereniging.

De ledenvergadering zal geen klassiek karakter hebben. Het is namelijk tijd dat wij met zijn allen gaan bepalen wat voor een vereniging wij willen zijn en ook willen gaan worden de aankomende jaren. Worden we de meest gezellige, de meest sociale of wellicht wel de meest succesvolle basketbalvereniging van Twente?

Wij kunnen dit niet alleen bepalen, maar zouden graag met al jullie ideeën onze eigen identiteit bepalen. We willen deze avond dus niet alleen het nieuwe jaar inluiden, maar hopelijk ook een nieuwe start van onze geliefde vereniging waarbij iedereen zich betrokken en thuis voelt. We weten namelijk allemaal dat basketbal een geweldige sport is, maar om dit spel met elkaar te kunnen spelen moeten we ook juist de komende jaren onze vereniging weer opbouwen. Niet herbouwen, maar vanuit onze harten en idealen de vereniging nieuw leven inblazen en de komende jaren laten floreren.

Dus zie deze uitnodiging ook als een oproep om mee te praten en te denken over het voortbestaan en de toekomst van onze vereniging. Samen bepalen we die stip aan de horizon en gaan we hierop én op het nieuwe jaar ook samen proosten! We zien graag iedereen verschijnen op deze voor ons allen zo belangrijke avond!

Namens het bestuur en het Hart van SVZW.

Met sportieve groet,

Marco Post