– Update – Scheidsrechterscursus 2018

Ben jij er klaar voor?

De scheidsrechterscursus staat in begin 2018 op de planning. Deze zal verplicht zijn voor alle wedstrijd-spelende leden vanaf u20 en ouder. Leden die net dit seizoen zijn begonnen met basketbal hoeven de cursus niet te doen. De cursus zal bestaan uit 2 workshops en een praktijk examen en zal gegeven worden door onze eigen Jeroen Beverdam.

Hieronder staan de data van de verschillende workshops. De workshops en het examen worden op zowel de maandag- als op de woensdagavond aangeboden in plaats van de training. ’s Maandags is de cursus in Sporthal ’n Dikken en op de woensdag in Sportzaal Het Noordbroek.

Workshop 1: 29 januari, om 19:00 uur & 31 januari, om 19:30 uur
Workshop 2: 19 februari, om 19:00 uur & 21 februari, om 19:30 uur
Examen: 12 maart, om 19:00 uur & 14 maart, om 19:30 uur

Voorafgaand aan de cursus moeten de deelnemers alvast een zelfscan invullen. Deze kunnen ze inleveren tijdens de eerste workshop bij Jeroen Beverdam.

In tussentijd kunnen de deelnemers zich ook alvast voorbereiden op de cursus door hun spelregelbewijs te behalen. Als het goed is hebben jullie een e-mail ontvangen met een inlogcode waar je deze toets kunt maken. Deelnemers aan de scheidsrechterscursus zullen eerst deze (eenvoudige) toets moeten halen, voor ze aan de cursus mogen beginnen.

Handige informatie en downloads