Inschrijving – Kamp 2019

Inschrijven SVZWeekend 2019

Schrijf je nu in voor het SVZWeekend 2019!

Onderaan deze pagina vind je het inschrijfformulier.

Wat moet je weten over kamp 2019?

Op 15 en 16 juni 2019 gaan we weer op kamp! De locatie is geboekt, maar waar we heen gaan is nog een verrassing. Het SVZWeekend wordt georganiseerd voor de hele vereniging, dus zowel jong als oud kunnen mee op kamp!

Kosten

Dit keer zal het weekend bestaan uit 2 gedeeltes. Zaterdag staat in het teken van ‘familie’. Voor de dagactiviteiten en de barbecue zijn alle mini’s en de U16 van harte welkom! We verwachten echter dat elke mini begeleid wordt door een (of meerdere) ouder(s)/verzorger(s). Het programma voor de mini’s, ouders en U16 eindigt op zaterdag na de barbeque rond 19:00u. Zie hiervoor ook het onderstaande programma.
Zaterdag t/m de BBQ is bedoeld voor alle leden en ouders/verzorgers van onze mini’s.
Zaterdag-pas: € 15,- p.p.

Leden boven de U16 kunnen het hele weekend blijven.
Weekend-pas: € 35,- p.p.

(Wanneer je aanmelding ontvangen is krijg je een automatische email met daarin betalingsgegevens om het verschuldigde bedrag te voldoen. Kosteloos afmelden voor kamp kan t/m 1 juni 2019.)

Zaterdag 15 juni

— START PROGRAMMA VOOR ALLE LEDEN —

11:00 – Vertrek naar kamplocatie (fietsend)
12:00-13:00 – Lunch
13:30 – Aanvang sportieve middagactiviteiten
17:00 – BBQ

— EINDE DAG MINI’S & U16 —

20:00 – Aanvang avondprogramma

Zondag 16 juni

08:30 – Ochtendgymnastiek
09:00 – Ontbijt
10:30 – Aanvang afsluitende activiteit
12:00 – Schoonmaak
12:30 – Lunch & afsluiting

De kampcommissie bestaat dit jaar uit de volgende mensen: Ruth, Tamara, Sylvia en Mieke. De sportieve invulling wordt verzorgd door Sander ten Dam, Kevin en Benjamin.

Heb je vragen? Dan kun je één van bovenstaande mensen persoonlijk even aanschieten of een mailtje sturen naar kamp@svzwbasketbal.nl

Wil je nog een terugblik op het SVZWeekend van 2018? Daniel heeft een fantastische aftermovie gemaakt.

Schrijf je in!

Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en de Servicevoorwaarden zijn van toepassing.