Rabobank Clubkas Campagne 2019

We kunnen wel wat nieuwe ballen gebruiken...

We verslijten heel wat basketballen bij onze vereniging en het is hoog tijd dat we nieuwe ballen halen. Jullie kunnen ons hier bij helpen! De Rabobank Clubkas Campagne gaat van start en dat betekent dat we met onze vereniging weer een leuk geldbedrag kunnen sparen! Vanaf dinsdag 19 maart t/m zondag 7 april loopt de actie, dus breng in deze periode jouw stem uit.

Originaliteitsprijs
Als extra campagnemiddel hebben wij een hele leuke (vinden we zelf) video gemaakt! Hierbij willen we meedoen aan de originaliteitsprijs waarbij we een extra bedrag van €250,- mee kunnen verdienen! Toen we twee jaar geleden meededen met de Rabobank Clubkas Campagne, hadden we deze prijs ook te pakken met deze video, dus dit doel willen we uiteraard weer halen. Hieronder kun je zien wat we er van hebben gemaakt. Deel jij hem ook met al je vrienden, familieleden, klasgenootjes en collega’s?

Stemmen, hoe gaat dat?
Van 19 maart tot en met 7 april barst het stemmen los. Alle klanten die bij Rabobank Noord en West Twente bankieren en 12 jaar en ouder zijn, krijgen een persoonlijke stemcode. Klanten van de Rabobank krijgen de stemcode per e-mail of per post. Iedere klant krijgt drie stemmen. Van deze stemmen mogen er maximaal twee op dezelfde club worden uitgebracht. Breng je stem dus natuurlijk uit op SVZW Basketbal! Ook de derde stem moet verplicht worden uitgebracht om het stemmen definitief te maken.