Maatregelen tegen het Coronavirus

SVZW Basketbal neemt ook maatregelen

Beste leden,

Ook binnen onze organisatie heeft een overleg plaatsgevonden naar aanleiding van de recente ontwikkelingen rondom het coronavirus. De recente besluitvorming van het RIVM en het NOC*NSF heeft zowel de Nederlandse Basketbal Bond als de SAWE doen besluiten om alle activiteiten af te lassen en accomodaties te sluiten.

Dit betekent dat alle wedstrijden en alle trainingen voorlopig niet doorgaan. Ook activiteiten buiten de sporthal om die worden georganiseerd vanuit de verenging, gaan niet door.

De sluiting geldt in ieder geval tot 1 april aanstaande. Van verdere ontwikkelingen zullen we jullie op de hoogte houden.

We hopen op jullie begrip. Voor vragen kunnen jullie terecht bij onderstaande.

Met vriendelijke groet,

Jelmer Pepping