Grote Clubactie 2018

Verkoop jij de meeste loten?

Met de start van het nieuwe seizoen starten we ook weer met de Grote Clubactie. Door zoveel mogelijk loten te verkopen help je onze vereniging om te sparen voor nieuwe materialen. We vragen dan ook aan iedereen om fanatiek mee te werken aan de actie en minimaal 7 loten à €3,- per stuk te verkopen.

Val familie, vrienden en buren lastig en gebruik verjaardagen en buurtfeesten om wat extra loten aan de man te brengen. Heb je de smaak goed te pakken en wil je meer verkopen? Vraag dan gerust om wat extra loten bij één van de leden van de activiteitencommissie.

Ben je klaar met de verkoop? Doe de opbrengst dan samen met een papiertje met daarop je naam, team en aantal (on)verkochte loten in een plastic zakje en lever dit in bij je trainer/coach.

Heb je nog een extra verkoopargument nodig? De koper van een lot maakt kans op mooie prijzen, waaronder een hoofdprijs van maar liefst €100.000,-.

Daarnaast maak je zelf ook kans op mooie prijzen! Heb jij als lid van SVZW Basketbal de meeste loten verkocht? Dan krijg je een mooie verrassing. We belonen de twee beste verkopers, één jeugdlid (<16 jaar) en één volwassen lid (>16 jaar) .

Goed om te weten

Je ontvangt je lotenboekje in de week van 11 september 2018. De Grote Clubactie start op zaterdag 15 september 2018. De loten kunnen uiterlijk 25 november 2018 bij de trainers/coaches worden ingeleverd. Op 12 december 2018 vindt de trekking van de Grote Clubactie plaats. De uitslag wordt een dag later op hun website gepubliceerd.

De trainers/coaches kunnen de opbrengsten uiterlijk maandag 3 december 2018 inleveren bij Hans Schartman (Adres: Het Loo 12, 7641 SB,  te Wierden).

Raak je loten niet kwijt! Want dan moet je het totaalbedrag van de loten (€21,-) alsnog inleveren bij je trainer/coach.

Tot slot

We hopen ook dit jaar de Grote Clubactie weer tot een groot succes te maken. Heel veel succes met de verkoop van de loten.