Event

Eredivisie basketbal in Wierden en basketbalclinic

Ervaar zelf basketbal van het hoogste niveau

De zomerstop is voor vele sportverenigingen voorbij en de voorbereiding op het seizoen is weer gestart. Zo ook voor de dames van het Tubbergse eredivisieteam Jolly Jumpers. Verschillende oefenduels staan op het programma en Wierden doet haar deuren open om dit te hosten!

Op zaterdag 10 september om 14:30 uur gaat Jolly Jumpers het opnemen tegen het Duitse TK Hannover. Lijkt het jou dus leuk om deze wedstrijd te komen kijken en basketbal van het hoogste niveau te ervaren? Kom dan langs in Sporthal ’n Dikken, waar je kosteloos topbasketbal kunt zien!

Mocht het niet lukken om zaterdag langs te komen, dan krijg je een tweede kans op zondag 11 september om 13:00 uur. De teams zullen dan namelijk een tweede duel spelen en ook dan kun je met eigen ogen zien hoe basketbal op topniveau wordt gespeeld.

Basketbalclinic van het hoogste niveau
Voorafgaand aan de wedstrijd van zaterdag bieden de teams zelfs de mogelijkheid om een basketbalclinic te geven. Dit is dus je kans om basketbal te leren van de allerbesten! De clinic zal gegeven worden van 12:3o uur tot 13:30 uur en zal georganiseerd worden in samenwerking met SVZW Basketbal. Opgave van de clinic is geheel gratis en kan gedaan worden via svzwbasketbal.nl/clinic.

Aansluitend aan de clinic zullen beide teams zich klaarmaken voor de wedstrijd, die daarna zal starten. Mis je kans dus niet om écht basketbal te ervaren!