Aankondiging Hart van SVZW

Clubliefde

We staan aan de start van een nieuw begin bij SVZW Basketbal. We gaan afscheid nemen van enkele belangrijke bestuurders, waaronder onze secretaris Anoek Pattiasina en voorzitter Jelmer Pepping. Vanaf november gaat er een nieuwe wind waaien door onze vereniging, met niemand minder dan oud voorzitter Marco Post. We willen dat de club weer gaat groeien en dat onze leden actiever worden. Daarom gaan er twee belangrijke wijzigingen plaatsvinden. We nemen afscheid van de huidige commissiestructuur en daarvoor in de plaats komt het Hart van SVZW.

Geen commissies meer? :O
Het Algemeen Bestuur zal zorg dragen voor de dagelijkse operationele taken, zoals het wedstrijdsecretariaat en financiële zaken. We gaan echter stoppen met de huidige commissies (zoals de activiteiten-, jeugd-, sponsor- , PR- en technische commissie). Deze commissies brengen veel verantwoordelijkheden en terugkerende verplichtingen met zich mee, waardoor de animo steeds minder wordt.

Wat gaat het Hart van SVZW doen?
Het Hart is een groep vrijwilligers. Het maakt niet uit of je lid, ouder, recreant of vrijwilliger bent, iedereen kan deelnemen. Alle interne en externe activiteiten van de vereniging lopen via het Hart. Geen vaste taken of verplichtingen, maar één orgaan waar je flexibel jouw bijdrage aan kunt leveren. Wil je eenmalig helpen, of een vaste deeltaak hebben? Alles is mogelijk!

Oproep voor deze clubliefde
Vind je het leuk om hieraan deel te nemen? Meld je dan aan bij Marco Post (m.post@svzwbasketbal.nl). Hoe meer animo hoe beter!

Heb je daarnaast nieuws, ideeën, klachten of oplossingen waar het Hart mee aan de slag kan gaan? Mail ze dan naar hart@svzwbasketbal.nl.

In november gaan we bij alle teams langs, om kort voor of na de training onze plannen verder uit te leggen en alvast de basis van het Hart samen te stellen. De bedoeling is dat we in 2022 echt van start gaan. Help je mee om het Hart van SVZW te laten kloppen?