MountainMan Mixtoernooi ’24 & Reünie

Doe jij mee?

Op zaterdag 25 mei organiseren wij het jaarlijkse MountainMan Mixtoernooi. Leden, oud-leden, jong en oud, meiden en jongens, doorgewinterde veteranen en recreanten gaan in gemengde teams het tegen elkaar opnemen op het basketbalveld.

Het mixtoernooi is voor de ons een jaarlijks terugkerend evenement waar er natuurlijk veel wordt gebasketbald, maar waar vooral veel lol wordt gemaakt en herinneringen worden opgehaald. Jij doet toch ook mee?

Handig om te weten

Het mixtoernooi wordt natuurlijk gehouden in onze thuisbasis Sporthal ’n Dikken. Vanaf 10:00 uur kun je je omkleden en zal je horen in welk team je terecht komt. Zoals altijd mixen we de teams zo goed mogelijk door elkaar, zodat jong en oud, meiden en jongens en ervaren en onervaren met elkaar en tegen elkaar spelen. Moge het beste team winnen, maar natuurlijk staat plezier voorop. Tijdens het toernooi kun je trouwens ook loten kopen voor leuke prijzen.

Om 10:30 uur doen we een gezamenlijke warming up onder begeleiding van oud SVZW’er Martijn Bos! Om 11:00 uur beginnen de eerste wedstrijden. Rond 12:30 uur houden we een korte pauze. We wisselen het even af met een tussenactiviteit en de finale wedstrijden worden rond 14:00 uur gehouden. Om 15:00 uur zijn we klaar met het mixtoernooi.

Vanaf 16:00 uur houden we de prijsuitreiking in het Sportcafé. Vanaf dit moment start ook de reünie.

Reünie voor oud-leden: Een viering van 55 jaar basketbalhistorie

Aansluitend op het mixtoernooi zal in Sportcafé Wierden een reünie worden gehouden. Toen Sporthal ’n Dikken in 1969 werd gebouwd, maakte het eerste damesteam haar debuut en besloot om te gaan basketballen. Dit betekende het begin van de eerste basketbalvereniging in Wierden, en dit jaar vieren we dus een 55-jarig jubileum met een reünie. Ben jij dus een oud-lid? Dan ben je van harte uitgenodigd voor de reünie en zien we jou en je oud-teamgenoten heel graag!

Je hoeft je hier niet voor in te schrijven, maar we hopen zo veel mogelijk oud-leden te zien!