MountainMan Mixtoernooi 2019

Mixtoernooi: Zaterdag 25 mei 2019

Als het seizoen weer richting het einde gaat, loopt de vereniging zich juist warm. Traditioneel staat namelijk weer het leukste evenement van het jaar voor de deur, het MountainMan Mixtoernooi van SVZW Basketbal! Het Mixtoernooi is voor iedereen die de vereniging een warm hart toedraagt een feestje. Leden, oud-leden, vrijwilligers, ouders en andere familieleden maken er met èn voor elkaar ongetwijfeld weer een fantastische SVZW dag van!

MountainMan
In Januari 2017 hebben we tijdens onze ALV Henk Berkhof uitgeroepen tot erelid van SVZW Basketbal. Een titel die hem echt toekomt. Ook hebben we het traditionele SVZW Mixtoernooi, waarvoor hij zich altijd als vaste vrijwilliger inzet, vernoemd naar Henk, namelijk het “SVZW MountainMan Mixtoernooi”.

MountainMan is de bijnaam die Henk vroeger al kreeg toebedeeld. Hij speelde fundamenteel basketbal, was beresterk en een echte rots in de branding voor zijn teamgenoten. Dat in combinatie met de altijd aanwezige baard was de naam Bergman en “MountainMan” al snel een begrip in de regio. Met ingang van 2017 gaat het evenement in de toekomst dan ook verder onder de naam “SVZW MountainMan Mixtoernooi”

Informatie toernooi
In sporthal ’n Dikken start op een ​zaterdag 25 mei 2019​ het MountainMan Mixtoernooi om 10:30 uur en duurt tot ca. 15:30 uur. De dag wordt zoals gebruikelijk afgesloten met een feest in de gezelligste sportkantine van Overijssel, Sportcafé Wierden (tevens trotse sponsor van ons damesteam). Naast alle basketbalwedstrijden zullen er ook nog andere activiteiten plaatsvinden.

Verkoop loten
Uiteraard verkopen wij deze dag ook weer onze beroemde loten. Eén lot kost slechts € 1,-, 6 loten kosten € 5,- Dit jaar hebben we wederom fantastische prijzen, dus houd je vooral niet in en koop een paar loten!

Kosten en introducés
De deelnamekosten voor onze leden bedragen slechts € 5,- per persoon. Ieder lid mag drie introducés kosteloos meenemen. Het inschrijfgeld kan voor aanvang van het toernooi bij de organisatie contant worden betaald.

Indeling mixteams
Na het sluiten van de inschrijfdatum, gaan we alles per cluster (meerdere opgegeven personen) in de mix gooien. Daaruit komen teams die de strijd aangaan om de felbegeerde SVZW MountainMan beker te bemachtigen! De teams worden in poules ingedeeld, waarbij de besten doorgaan naar de “knock-out” rondes. Het team dat uiteindelijk wint, zal naast de beker en alle felicitaties een speciale prijs in ontvangst mogen nemen.

Hoe geef ik mij op?
Geef je zo snel mogelijk op, zodat we rekening kunnen houden met het indelen van de teams en het treffen van verdere voorbereidingen. Het inschrijven kan om de website van SVZW basketbal. De uiterlijke datum voor het inschrijven is maandag 13 mei 2019. Vergeet niet om je vrienden, broertjes, zusjes en je ouders mee te nemen!

Hopelijk tot ziens op 25 mei in de sporthal!! Wij hebben er zin in!

Met sportieve groet,

De activiteitencommissie

Deze website wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en de Servicevoorwaarden zijn van toepassing.