Info MountainMan MixToernooi 2022

Informatie MountainMan MixToernooi 2022

Dag sportieve deelnemers,

Aankomende zaterdag is het weer zover. Lekker een balletje gooien bij het MountainMan Mixtoernooi. De inloop van het toernooi is om 11:00.

De teamindelingen zullen die dag dan ook bekend worden gemaakt en  in de sporthal worden neergehangen. Tussen 11:15 – 11:30 zullen de teams ook worden omgeroepen om zo samen te komen.

Tot 11:30 heb je tijd om op te warmen met je team, de ballen hebben wij al klaar liggen.

De eerste wedstrijdronde begint om 11:30, deze zullen 15 minuten duren (inclusief 2 minuten wisseltijd). De wedstrijden kunnen beginnen als de teams en scheidsrechters klaar staan. Deze scheidsrechters en scorers zullen geleverd worden door de niet spelende teams. Komt op het uitgedeelde schema te staan.

Er zijn 4 aansluitende speelrondes, waarna we een pauze (12:30) hebben. Neem zelf een bammetje mee als je hier behoefte aan hebt (de Jumbo is gesloten ivm een verbouwing).

Tijdens de pauze zullen we een team shoot out organiseren, waar alle teams aan deelnemen. Welk team schiet als eerst alle 4 posities raak?

Na de pauze beginnen de kruisfinales en als het goed is starten we rond de klok van 14:00/14:30 met de finale tussen de teams. Deze wedstrijd zal op het “Center Court” worden gespeeld. Wie wordt dit jaar de kampioen? De prijs zal uitgereikt worden door Mister Mountainman Henk Berkhof hemzelf.

Na het toernooi is er natuurlijk de gelegenheid om de leuke middag te vervolgen in ons gezellige sportcafé. Even gezellig bijkletsen onder het genot van een hapje en een drankje. De jaarlijkse lotenactie zal daar ook plaats gaan vinden.

Tot zaterdag!

#zinin #MountainMan #svzwbasketbal