De zaalwacht

Fluit- en tafelschema

Alle competitie-spelende leden zijn verplicht om te fluiten of te tafelen bij de wedstrijden van andere teams. Op deze pagina kun je het meest recente fluit- en tafelschema downloaden. Zorg ervoor dat je op tijd aanwezig bent in de sporthal voor het fluiten en tafelen.

Download het schema

Ruilen en vervanging regelen
Ruilen met anderen om te fluiten of te tafelen regel je altijd zelf. Benader de persoon met wie je wilt ruilen altijd ruim op tijd en persoonlijk (dus niet via een groepsapp). Heb je geruild? Laat dit dan óók de zaalwacht weten (contactpersoon: Rik Heuten).

Regels en boetes
Boetes zijn niet leuk, maar wat nog minder leuk is, zijn wedstrijden zonder scheidsrechters of tafelaars. Dit seizoen zal er strakker gecontroleerd en gestuurd worden op het fluiten en tafelen.

• Het niet op komen dagen of het niet regelen van een vervanger kost het lid een boete van €10,-
  • Boetes lopen per beurt op met €10,- (dus de tweede keer is de boete €20,-, dan €30,- etc…)
  • Leden die opdraaien voor een niet op komen dagen lid krijgen een beloning van €10,-.
  • Informeer altijd de zaalwacht wanneer je hebt geruild.

Houd dus rekening met het schema en noteer het in je agenda om dubbele afspraken te voorkomen.

Vragen of opmerkingen?
We houden zoveel mogelijk rekening met ervaring en proberen iedereen even vaak in te plannen. Voor vragen en/of opmerkingen kun je terecht bij Rik Heuten.