SVZW Goes Landstede 2018

Meld je nu aan!

Hallo allemaal,

De afgelopen seizoenen zijn we met de vereniging naar een paar basketbalwedstrijd geweest van Landstede in Zwolle. Omdat de vorige edities een groot succes waren, willen wij dat graag herhalen. Wij hopen dan natuurlijk dat er zoveel mogelijk leden meegaan om er samen een gezellige dag van te maken. Maar ook niet leden mogen mee. Je mag ook je vrouw, man, vriendin, vriend, broertje, zusje, vader, moeder, opa of oma meenemen.

Op zondag 15 april speelt Landstede (4e) uit Zwolle tegen BAL (Basketball Academie Limburg) (9e) uit Weert. De laatste twee onderlinge wedstrijden zijn gewonnen door Landstede. De wedstrijd begint om 14.00 uur. We vertrekken om 12.00 vanaf sporthal ’n Dikken, om zo ook de warming-up te kunnen zien.

Jeugdleden die de leeftijd van 16 jaar nog niet hebben bereikt moeten €2,50  betalen. Mensen van 16 jaar en ouder moeten €9 betalen.

Om het iedereen makkelijker te maken, worden de kaarten voor de hele vereniging in een keer besteld. Je kan je daarom opgeven tot zaterdag 7 april. Opgeven kan via de website. Meldt bij het opgeven het aantal en de leeftijden van deze personen en of je een auto hebt die mee kan naar Zwolle. We gaan er net zoals vorige jaren vanuit dat er genoeg mensen zijn die hun auto mee willen nemen.

Met vriendelijke groet,

Activiteitencommissie SVZW basketbal